Od 1 lipca 2021 r. obsługą wniosków, przyznawaniem i wypłatą świadczeń zajmuje się ZUS. Dlatego wszystkie informacje o złożonym wniosku i świadczeniu będą dostępne na portalu PUE ZUS. Wniosek o świadczenie Dobry Start 300+ dla ucznia możesz złożyć tylko elektronicznie:

- na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS: zus.pl,
- przez bankowość elektroniczną,
- na portalu mpips.gov.pl

Osoby, które nie mają jeszcze swojego profilu na PUE ZUS, mogą go założyć samodzielnie przez internet (sprawdź www.zus.pl lub zadzwoń 22 560 16 00) lub z pomocą pracownika ZUS w czasie dyżuru w Urzędzie Gminy w Siemkowicach. Zapraszamy wszystkich 15 lipca 2021 r. w godzinach 9:00 – 11:00.

Każda osoba, która będzie potrzebowała wsparcia w złożeniu wniosku o świadczenie z programu Dobry Start, może liczyć na pracowników ZUS.

WAŻNE!

Przychodząc na dyżur zabierz ze sobą:

- dowód osobisty,
- numer konta bankowego,
- adres e-mail.